Plan pracy-luty

1. ROZWÓJ RUCHOWO-MUZYCZNY:

  • usprawnianie motoryki dużej i małej w trakcie zabaw do piosenek: „Gimnastyka to zabawa”, ”Nóżki robią tup, tup, tup…”, ”Stary niedźwiedź mocno śpi..”
  • ćwiczenia ogólnorozwojowe: zajęcia z elementami podskoku, czworakowania, rzutu do celu, turlania, zabawy z woreczkami oraz chustą animacyjną,
  • doskonalenie zmysłu równowagi; przechodzenie przez tunel, ławeczki, materace, pachołki; chodzenie po rozłożonej skakance, szarfach,
  • rytmika z wykorzystaniem instrumentów muzycznych,
  1. ROZWÓJ MANIPULACYJNY:
  • rozwijanie spostrzegawczości i sprawności manualnych oraz percepcji wzrokowej poprzez zabawy układankami, nawlekankami, puzlami,
  • labirynty, przekładanki, sortery,
  • doskonalenie umiejętności prawidłowego posługiwania się kredką,
  1. ROZWÓJ POZNAWCZY:
  • obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie
  • BAL KARNAWAŁOWY
  • zabawy w kącikach tematycznych
  • oglądanie książeczek dla dzieci, zabawy z kartami edukacyjnymi,
  1. ROZWÓJ SPOŁECZNO – EMOCJONALNY:
  • codzienne nocnikowanie,
  • doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków oraz rozbierania i ubierania,
  • kształtowanie nawyków porządkowych, wspólne sprzątanie po zabawie,
  • używanie zwrotów grzecznościowych, wzmacnianie relacji z rówieśnikami.