Rekrutacja 2024/2025

Informujemy, że wyniki rekrutacji będą dostępne od 29 kwietnia,  od godz. 12.00.

 Sprawdzenie wyników odbywa się w systemie Nabór  https://nabor.pcss.pl/siechnice/zlobek/

poprzez zalogowanie się indywidualnym numerem PIN i sprawdzenie statusu przyjęty/nieprzyjęty.

-------------------------------------------------------------------------

 

Rekrutacja do Samorządowego Żłobka w Siechnicach na rok 2024/2025.

Informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie: 

https://www.siechnice.gmina.pl/aktualnosc-5526-rekrutacja_do_samorzadowego_zlobka_w.html

 

W przypadku pytań dotyczących rekrutacji zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego:

  • dyrektor żłobka 71 750 90 50 
  • biuro żłobka 71 750 90 19 

Jednocześnie prosimy o kontakt po godz. 8.00, aby nie blokować rodziców zgłaszających nieobecności dzieci. 

 

Liczba wolnych miejsc w naborze do żłobka na rok 2024/2025 w poszczególnych grupach wiekowych na dzień 01.09.2024 r.:

GRUPA 1 KRASNOLUDKI, dzieci urodzone od 01.07.2023 r. do 14.04.2024 r.  -   15 miejsc

GRUPA 2 BIEDRONKI,  dzieci urodzone od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.         -    25 miejsc

GRUPA 3 WIEWIÓRKI, dzieci urodzone od 01.07.2022 r. 31.12.2022 r.                -      9 miejsc

GRUPA 4 TYGRYSKI, dzieci urodzone 01.01.2022 r. do 01.09.2022 r.                     -    brak wolnych miejsc

"(...) Jak złożyć wniosek?
1. Rodzice/opiekunowie prawni, którzy chcą wziąć udział w rekrutacji internetowej
posiadający podpis elektroniczny/ profil zaufany powinni:
• Zalogować się do systemu – (INSTRUKCJA - Jak zalogować się przez profil zaufany)
• wpisać dane osobowe dziecka i rodziców/opiekunów prawnych,
• zaznaczyć kryteria, które dziecko spełnia,
• elektronicznie podpisać wniosek wraz z wymaganymi dokumentami/zaświadczeniami
(wymagane załączniki, muszą zawierać aktualne informacje na dzień składania wniosku)
INSTRUKCJA - Jak podpisać wniosek elektronicznie , załączyć do systemu i przesłać do żłobka.
Proszę pamiętać, że wniosek musi zostać podpisany przez obojga rodziców / opiekunów
prawnych. Po podpisaniu podpisem kwalifikowanym przez jednego rodzica / opiekuna
prawnego należy powtórzyć ten sam krok przez drugiego rodzica / opiekuna prawnego.
! Rodzicu, nie przynoś wersji papierowej do placówki !


2. Rodzice/opiekunowie prawni, którzy chcą wziąć udział w rekrutacji internetowej
nieposiadający podpisu elektronicznego/ profilu zaufanego powinni:
• Wejść na stronę Nabór żłobek i kliknąć w zakładkę „wypełnij wniosek”.
• wpisać dane osobowe dziecka i rodziców/opiekunów prawnych,
• zaznaczyć kryteria, które dziecko spełnia,
• wydrukować i podpisać wniosek wraz z załącznikami (wymagane załączniki, muszą
zawierać aktualne informacje na dzień składania wniosku), zeskanować/zrobić zdjęcie
wniosku i wymaganych dokumentów/zaświadczeń, załączyć do systemu i przesłać do
żłobka. INSTRUKCJA - Jak elektronicznie wysłać ręcznie podpisany wniosek.
Proszę pamiętać, że wniosek musi zostać podpisany przez obojga rodziców / opiekunów prawnych.
! Rodzicu, nie przynoś wersji papierowej do placówki !


3. Rodzice/opiekunowie prawni, którzy chcą złożyć wniosek w sposób tradycyjny (niekorzystający z Internetu)
• pobrać wniosek wraz z załącznikami w żłobku,
• wpisać dane osobowe dziecka i rodziców/opiekunów prawnych,
• zaznaczyć kryteria, które dziecko spełnia,
• dołączyć wymagane dokumenty/zaświadczenia (wymagane załączniki, muszą zawierać
aktualne informacje na dzień składania wniosku), podpisać i złożyć w żłobku.

(...)" Informator żłobek 2024 2025