Plan pracy-luty

  1. ROZWÓJ RUCHOWY I MUZYCZNY:
  • Ćwiczenie motoryki małej i dużej podczas zabaw do piosenek: „Krasnoludki”, „Gimnastyka to zabawa”, „Idziemy do ZOO”, „Ach, jestem zmęczony”.
  • Zabawy z elementami podskoku, czworakowania, turlania, rzutu piłką, woreczkami gimnastycznymi.
  • Zabawy chustą animacyjną.
  • Zabawy z torem przeszkód, tunel, materace, struktury.
  • Bal karnawałowy.
  1. ROZWÓJ MANIPULACYJNY:
  • Budowanie z klocków różnej wielkości.                                                                                                                                    
  • Foremki (wkładanie, wyjmowanie, piętrzenie).                                                                                                        
  • Piramidki (układanie według wielkości),
  • Sortery (dopasowywanie kształtu klocka do otworu w pudełku).
  1. ROZWÓJ POZNAWCZY:
  • Zapoznanie dzieci z częściami ubioru (czapka, szalik, kurtka, itp.), oraz dopasowanie odpowiednich części ciała. Wspomaganie się zabawą rytmiczną „Czapka, szalik, rękawiczki”.
  • Książeczki, karty edukacyjne, plansze,.
  • Zabawy w kącikach tematycznych; lale, kuchnia.
  1. ROZWÓJ SPOŁECZNO – EMOCJONALNY:
  • Codzienne przywitanie piosenką, nauka i utrwalanie imion kolegów z    grupy.
  • Kształtowanie nawyków porządkowych, wspólne sprzątanie po zabawie.
  • Nauka oraz doskonalenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, zdejmowania i   ubierania kapci, skarpetek,
  • Codzienne nocnikowanie,